Mys väder idag och inlägg som inte funkar..

Hejj!  Det  förra  inlägget  fick  fnatt,  så  jag  försöker  på  nytt..

Idag slutade jag tidigt, klockan 12 som varje torsdag :) Men hip hop gänget repade ett tag, och det börjar se riktigt bra ut! och sen åkte vi till h&m i stan och hittade fusk-jeans som vi ska ha på våran föreställning! :) Deet kändes så bra, för nu har vi bara 4 veckor kvar att sätta kläder, smink och dansen!
Men sen när jag kom hem hann jag träffa mormor och morfar, och efter dom hade åkt, åkte vi till våran sommarstuga (pytte liten stuga!) och kollade läget :) Men på vägen dit skulle vi byta däck på bilden, men det tog sån otrolig tid! det var kö heeela vägen-.- Men gillar dock vädret som var idag! :D
Men nu har jag precis kommit hem igen, och snart ska jag upp och äta.. Pommes frites!! Älskar pommes! Skulle kunna leva hela mitt liv med att bara äta det! Och choklad förståss :P
Och snart är det loooov :D Och jag ska åka skidor halva lovet, och sen ska jag vara med min kära pojkvän :D tihi :)
Men byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0