Massor av dans

Hejj :)
Idag har jag dansat ca 4,5 timmar.. Så jag är en aning trött nu.. Jag har dansat Jazz i morse i skolan, och sen har jag tränat med hiphop gruppen i nästan 2 timmar, och det gick faktiskt riktigt bra! :) Vi har klarat vår deadline tills på fredag, gjort minst halva koreografin! Och sen nu ikväll var jag och min bästa kompis på våran dans, typ show-jazz/dans repetoar :) Vi dansar med stolar och ska ha klackskor på oss! ska bli så kul att visa upp det sen i vår!
Nää men nu kanske man ska ta och sova så att man orkar med dagen i morron... Har matteprov, på geometri, så då är det väl ganska viktigt att vara utvilad! Och sen så kmr mormor och morfar till oss på eftermiddagen :)
kraam och god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0