Påsklov!

Äntligen är det lov! :D Jag börjar lovet med att vara med min pojkvän i kväll, och vi ska ha pirates of the caribbean marathon! Det ska bli kul :P
Men i morron ska jag upp tidigt, för jag och min familj ska åka upp till fjällen.. Ska bli ganska kul, vi har ett eget hus, men nu när det äntligen blivit vår och att man ska tillbaka, det känns ju kul... Och jag har ingeet internet under veckan, så kan inte göra nåt inlägg då.. :/ Men men, skönt att komma bort från vardagen oxå!
Men jag åker tillbaka på torsdag, och är hemma själv tills söndag! Då ska jag vara med min pojkvän och antagligen träffa mina vänner!
Men nu ska vi kolla film!
Trevligt lov! kraamGlad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0