sorriie.. (a)

Hejj!
Förlåt att jag har varit så extremt dålig på att blogga under veckan, men jag har inte haft internet, och sen när jag kom hem från fjällen ancände jag knappt mikn data, utan spenderade tid med min pojkvän istället :) Det är så mysit att vara med honom :)
På långfredagen var vi på bio och såg No strings attached. Den var rolig och riktigt bra :)
På själva Påskafton åkte vi först hem till pojkvännen och åt påskmiddag, och på kvällen åkte vi in till stan och såg Hair på stadsteatern. Den var jätte bra! Så sevärd!
Och idag var jag på en liten picknick med min förra klasskompis, det var så kul att träffa henne igen, det händer så sällan.. Och det är ju så skönt nu när det är varmt ute, äntligen är vintern förbi! Uppe i fjällen var det bara snö i backen, och knappt där, flera backar var avstängda, och runt om forsade det ner vatten i olika bäckar och åar :)
Här kommer en liten bild min kompis tog när vi i "gänget" (ett kompisgäng från grundskolan) var på en restaurang inne i stan :) De är de bäste kompisarna som finns!
Men nu ska jag se om det går nåt bra på tv :) kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0