Spökbollsturneriiiing!

Tjaba!
Har precis duschat och packat i ordning för en natt i skolan! Mitt spökbolls lag är bäst! Och vi ska vara Ninjor!! Så ska sminka mig lite och sånt, lite tråkigt att bara vara helt svartklädd ;)
Provet idag gick inte så bra som jag hade hoppats.. Men det var 2 saker vi inte ens gått igenom.. Så det räknas inte ;)
Den här helgen kmr jag antaglingen inte kunna uppdatera så mkt.. Min kompis (som jag färövrigt hade picknick med i måndags) fyller år, så jag ska till henne och fira henne :) Och sen är det ju valborg på lördag! Så blir inte mkt sömn från och med idag.. Blir en trött söndag iaf ;)
Men ska gå upp och göra pannkakor som jag ska ha med till spökbollen;) chaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0