11 augusti

Det e min och patriks dag :) Tihi, fick va med honom några timmar idag iaf ^^
Sen kom mamma hem och vi åkte in till stan och köpte pressenter tills söndag, då ska vi både på en konfermering och ett 2års kalas! Men även jag fick nånting! En bok :D av Stephenie Meyer, min favorit författare! Boken heter the twilight saga: the official illustraded guid. En bok om hur hon gjorde the twilight saga, filmprocessen med låtval, och info om alla (verkligen alla) personer i böckerna! :D
Sen gick vi på bio, mamma och jag :) vi såg Bridesmaids. En riktigt rolig film! En bra bit över förväntan! Hela biosalongen skrattade :) Så den ska jag nog se igen :D
Men nu ska jag läsa lite innan jag somnar :P
Puss och sov gott <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0