2:an

Hejj!
Då går man i 2an då! :D känns bra faktiskt, bara ett år kvar!! ;) Dock så hände det inte mkt i skolan idag, typ ingenting... :P Men det va kul att träffa alla igen :D
Ikväll har jag varit på Balletakademien och tagit en "prova på klass". Jag testade balett F3/F4 med Johanna Axelsson! Så nästa tisdag börjar jag där! Hon är jätte bra, tror det inte finns nån bättre balett lärare! Dock har hon ingen tåspets... :( Får klara mig utan det ett år till... Eller så får jag köra lite för mig själv hemma :P
Men nu ska jag sova, familjen är sjuk, och börjar känna av halsen och huvudet lite... Så ikväll blir en tidig kväll så jag inte blir sjuk och kan dansa i skolan i morron!
Kram, ingen puss, det kanske smittar <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0