Balett och hosta

Hejj :)
Här sitter jag nu och skriver lika sent som vanligt, borde väl egentligen sova, men har nog inte riktigt fattat en att man måste sova för att orka med skolan utan att somna på tbanan hela tiden. Som tur är får jag sällskap till skolan av mamma i morron :)
Idag hade jag min första balettlektion på balettakademien! Grymt kul va det! Men receptionen skickade mig till fel sal först, oxå en balettklass iof, men det va inte den jag skulle gå.. Men sen kom jag rätt och hade en jätte bra lektion, hon är så bra, Johanna Axelsson! Det enda problemet för mig va att jag fick kramp eller sendrag mest hela tiden... :( Det var inte bekvämt.. Och i morron ska jag ha min första balettlektion i skolan med min mentor! Ska bli intressant :)
Nu ska jag planera lite och prata med P innan jag somnar.
Sov gott <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0