bläää

Hejj, eller god natt kanske man säger vid den här tiden på dygnet :P
Jag har knappt bloggat nånting! Men jg får skylla på att jag har varit ganska förkyld och är lite sliten efter helgen.. Men men, bara jag slutar snora och hosta så är jag helt frisk!
Idag hade jag min första Jazz lektion, jag var ju sjuk på förra, men jag satt och tittade på då, och jag e såå glad att jag gjorde det, för annars skulle jag inte ha hängt med alls i morse.. Men kul va det! :D
Efter skolan kom P hit, vi pluggade och åt glass, haha. Är så mysit att va med honom :)
Men nu ska jag sova mig frisk, har första balett lektionen på Balletakademien i morron! :D Ska bli jätte kul!
Puss <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0