Den där Mary

Heter filmen jag kollar på just nu :P Inte den bästa, men det funkar för att slötitta :) är jätte trött efter gårdagens schlagerkväll på pride, vi träffade en fotograf som va as snäll! Han erbjöd sig att fota mig och min kompis nån dag :P får se om det blir når av det eller inte :P
Men just nu sitter jag och laddar upp inför i morron, då är ju paraden! :D Och nåra kompisar ska komma till mig klockan 11 så ska vi fixa oss så vi blir riktigt paradsnygga! Och festival snygga! Så egentligen borde jag gå och lägga mig snart så att jag hinner äta frukost fixa iordning klart här hemma :) Sen kmr det va smink i hela lägenheten och praktiskt taget stinka hårspray! ;)
Får se om jag hinner slänga in en bild i morron innan vi åker :) Men här kmr en bild från igår, inte så snygg, men fotografen jag nämde förut tog den ;)
Älskar ögonfransarna!
Puss <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0