Efter regn kommer sol

Godmorron :)
Sitter hos P och har precis ätit frukost framför tven och väntar på att P ska komma hem från jobbet. Kännd lite konstigt att va här helt själv, eller ja, förutom katterna förståss! :)
Jag hann aldrig uppdatera i lördags innan paraden (och inte efter heller för vi va så trötta :P) Men paraden blev skit kul! Dock regnade det lite, och vi hade målat oss med teaterfärg, så det blev lite utsmetat :/ Men jaja, sånt e livet! Kul hade vi iaf :) Synd bara att det är en gång om året och inte mer.. Men då har man nåt otroligt kul att se fram emot i vinter!
Igår va jag och P och fikade, och så sov jag hos honom, det regnade för mkt för att jag skulle kunna komma hem. Det gjorde inte så mkt för mig iaf ;) Nu väntar jag bara på att han ska komma hem..  Men nu börjar en film Gyllene druvor från Montelena som jag kan fördriva tiden med :P
Puss <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0