En snabb uppdatering

Hellu :)
Har inte gjort måt speciellt idag, så då har jag inte känt för att skriva nåt :P har visst inte skrivit på ett tag :S Men i helgen va jag på en konfrirmation och ett 2års kalas, och såklart har jag varit med P!
Nu ikväll har jag och mamma varit själva, så vi har ätit grekiskt och ätit ofärdig pannacotta. Det smakade glass så det gjorde inte så mkt :P
Sen kollade vi på hemmafilmer från när jag och min lillebror var små, haha det e skit kul x) Ska fortsätta kolla i morron :P Bl.a. va det en föreställning, småstjärnorna, på min förskola :P haha guuuud! Men kul va det :D
Nu ska jag iaf sova! För i morron kmr P hit! Wiiiiii *överlyckligt flax med armarna* ;)
Puss sov gott <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0