Kardemumma muffins med mjukglass!

Hejj :D
Idag var jag i stan med några tjejkompisar och hade en liten tjejträff innan skolstarten nästa vecka! Vi satt i gellerian på American cookies, och man kunde få muffins med mjukglass! Det var man ju bara tvungen att ta, och det va såå gott! Men guud va mätt man blev x) Sen gick vi runt lite, och gick till ung08. Men fy fan va tråkigt det va! Haha, alla mini fjortisar samlade på ett och samma ställe, på en "festival" som inte va nå vidare..
Sen åkte jag till P, och åt middag :) Idag blev det nån form utav wok med ris. Haha, wok är typ våran maträtt ;) men den som P brukar göra, den e godast :) och dessutom min favorit mat! :) Sen kollade vi på The King's Speech. Guud va bra den va! Kmr nog se den igen ganska snart, känns som man missar så mkt när man bara ser filmen en gång :P det e så mkt småsaker hela tiden :)
Men nu ska jag sova! Ska till P i morron igen :D och sen kanske jag och min kompis ska på bio :)
Puss sov gott <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0