Nackdelen med att ha egen data är att man alltid är uppe för länga..

Hejjsan! Igen dålig uppdatering under helgen.. Hmm.. Måste göra nåt åt det..
Igår (Lördag) var jag på inflyttnings/födelsedags/brölopps-fest/kräftskiva hos min kusin med hela tjocka släkten! Det var trevligt, men jag åt kronärtskocka istället för kräftor, för jag e vegeterian :P Men det var väldigt intressant att se på nör dom åt, såg så kul ut haha :P Sen åkte jag hem till P och sov där. Fast först kollade vi på Den perfekta stormen som gick på tv. Den va riktigt bra!
Idag cyklade vi in till centrum och kollade i lite affärer och drack milkshake. Det är alltid lika gott! Sen lånade jag hans data och tänkte blogga lite. Men icke sa Nicke! Vet inte vad jag lyckades med, men alla knappar bytte plats, så gick inte att skriva begripligt alls! :O Va lite jobbigt, men jag startade om datan och då funkade allt som det skulle :) Men hann inte skriva nåt, för då skulle vi åka iväg till ännu en kusin, hon hade 11års kalas :) Det var riktigt trevligt, och det var jätte mkt småbarn där, flera under 3, sen va de andra ca 10-11 år, och sen va det vuxna. Men det var trevligt, det brukar det alltid va.
I morron är sista dagen på sommarlovet för mig, buhu.. Men P kmr förbi efter han har varit i skolan, så då har jag tänk göra Nougat Cupcakes tills han kmr :)
Men nu ska jag nog sova lite ^^ Så det kan bli några muffins i morron :)
Sov gott <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0