Så va allt som vanligt igen

Hejj :) Skolan har börjat, mitt rum börjar bli klart, jag (och familjen) är förkylda och i morron börjar mitt riktiga schema! Eller aa, nästan.. Jag har inget individuellt val (jag har valt Psykologi A + B och Fotografisk bild A) och på fredag har jag ingen balett.
Men idag hade vi dans med 3orna, dom höll en lektion för oss och 1orna, med både uppvärmning, teknik, diagonaler och en koreografi. Men jag va inte med eftersom jag e förkyld.. :( Såg såå kul ut! :D Sen visade vi 1orna runt i skolan, skolsyster, rektorn och allt annat som e bra att veta. Och allt avslutades med en liten föreställning av lärarna i Aulan haha. Inte det bästa, men va kul att se!
Sen gick jag hem och städa lite, är nästan helt klart! Ska slänga allt som ska bort i morron! Men sen e det klart! Äntligen! Haha, jag är så seg på när det gäller att fixa i ordning!
Men nu ska jag sova! I morron har jag histora! Hoppas hoppas hoppas att jag har en bra lärare! Och sen ska jag till Vitabergs parken och se Kungliga baletten! Så det e najjs. Men nu måste jag sova.
Puss <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0