öppethus och julmarknad!

Hellu :)
Orkade inte skriva när jag kom hem från öppethus igår, vi slutade 8, och var tvungna att plocka massa efter, så va helt död nä'r jag kom hem.. Idag stressade jag till tbanan, men kom försent, pga av förseningar... tog en timme istället för 25 minuter till skolan-.-
Men vi hade foto idag! Vi var på julmarknaden i gamla stan och fotade, temat var manuell inställning:
Ett litet smakprov :)
Nu ska jag dricka lite laktosfri filmjölk :D Såå gott! Har inte kunnat äta det på länge pga min dumma mage, men nu finns dom laktosfritt! Och så ska jag fixa klart en tröjja till vår underbara svenska lärare som slutar :'(
Puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0