tröttis

god natt, nu sitter jag och har pluggat psykologi till dagens prov, så ska sova nu..
har inte hunnit uppdatera under helgen, kan dra den lite kort.. Ifredags kom P till mig och sov här, vi kollade på Svenska hjältar galan tror jag den hette, den va bra :)
I lördags åkte vi hem till honom och åt middag med hans familj innan jag åkte på fest hos en kompis, blev lite sent, vi somna halv 5 haha :P så därför har jag inte kunnat blogga ;)
Idag såg jag Benkes Svansjön på dansenshus, såååå bra! Skit bra verkligen! Se den ;)
Sen åkte vi till min moster och firade en liten jul för typ ingen är hemma på julafton :P så har redan öppnat lite julklappar ;) fick bio kort och en balettkjol blandannat :D och en "drömpuppa"! :D
Men nu ska jag sova, gud vilket tråkigt inlägg haha :P
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0