Chips förbud!

Ushh.. Åt chips som inte va nå bra, dom hade blivit förgammla eller nåt.. Så sitter i soffan och dricker kamomillte och hoppas på att jag ska börja må bättre.. Ska nog gå och lägga mig snart, ska träffa en kusin i morron :) Och jag kmr inte träffa P på hela veckan typ.. Han ska jobba.. Saknar honom redan...
Men här är nåra bilder från Finland, I know, lite sent.. Men bättre sent en aldrig! ;)
Här var vårat hus :) Myspys
Här var vårat hus :)
Inne i huset var det dock inte liika fint när vi var där.. :P
Vi padlade alla dagar förutom 1
Jag älskar att ta närbilder på blommor! Lite extre kul och snyggt med ett bi oxå!
Utsikten. (Nästan iaf.. :) )
Sov gott :)
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0