Heeemma! hemma hemma hemma!

Hellu :)
Kom hem från finland i morse! Längtar redan tillbaka.. Fast det är skönt att va hemma oxå :) Ska slänga in lit4e bilder senare, men P har alla bilderna :P så det får bli en annan dag ^^  Men kan berätta lite iaf :)
Vi har haft perfekt bad väder, så vi har varit ute på nåra holmar och fikat och badat, och åkt ring! Det e skiiit kul :D Och sen har jag åkt vatten skidor :) det va kul, va rädd att jag inte skulle komma ihåg hur jag gjorde sen förra året, men jag kom upp på första försöket :D nästa år ska jag försöka åka på en skida ;) och så har P och jag padlat nästan varje dag :P men det e typ det vi har gjort, förutom att äta ( typ heela tiden;) ) sova och bara dega :P
Så nu är man lite trött.. Så idag e en segadega dag :) sitter och kollar på reprisen av So You hink You Can Dance! :D wiii
Så nu väntar tven på mig igen, C ya!
Puss <3
Agnes
(Vilket flummit inlägg det blev :S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0