illamående och resefeber

Hejj!
Jag har varit ganska dålig de senaste dagarna, därför har jag inte skrivit nåt.. :/ Vet inte riktigt vad det är, men e antagligen för mkt mjölk (är laktosintolerant...).  Och egentligen har jag inte alls tid att sitta här.. Jag, P min familj och min morbrors familj åker till Finland i morron kväll, till min mormor och morfar! :D Är faktiskt lite nervös, första gången P ska med, och vi blir huuur många som hellst där! Blir lite speciellt.. På ett mkt bra sätt :D ska bli jätte kul, har längtat till Finland hela tiden.. Så ska väl gå ner och packa kanske :) Eller jag måste äta först.. Så hejjdå, men först kommer en liten bild på hur det ser ut på badstranden i Finland!
Åhh va kul det ska bli! :D
Puss <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0