Komma på rubriker går inge bra...

Hellu :)
Idag har jag och P spenderat dagen på mitt landställe med min familj :) Vi har badat fast tråkigt väder, och så har vi fikat. Och disikerat nåt som vi inte riktigt vet vad det är. Men det var en geting som släpade bort den från sitt bo, så vi gissar på att det var en getinglarv eller något liknande som inte hade klarat sig. Fast innuti var det bara en brun klump, såg ut som en kaffesump. Såg skit äckligt ut..  Men vi fikade gott :) Vinbärs kaka som mamma hade gjort, och jag och P hade med oss citronmaränger och mumsmums som vi bakade igår :)
Just nu tittar vi på ett natur program på 2:an, riktigt häftigt! Och snart ska vi gå och laga mat, nyupptagna potatisar med sallad och nåt till.. Får se vad det blir :)
Puss <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0