Latheten tar över vardagen.

Hejj.
Lataste dagen i mitt liv! Är helt slut efter en veckas hård-dans träning, och igår hade vi en vikarie, Andreas. Jag har aldrig svettats så mkt i hela mitt liv! Inte ens när jag testade på Zumba en gång.. Men gud va kul det var! :D Dock böev jag svimfärdig eftersom att det va så extremt jobbigt...
Men det gick över när jag och P lagade Citrus nudlar med Mango. En intressant maträtt som blev helt okejj, inte det godaste nån av oss har ätit, men det var kul att testa på :)
Men idag har varit den segaste dagen nånsin! Vi åt frukost (Amerikanska pannkakor med o´boy ;) ) klockan 2 och sen efter ett tag lyckades vi ta oss hem till P, och här är vi nu och kollar på film och ska snart äta middag :P Så nu ska jag gå och hjälpa till istället för att ligga och lata mig ^^
Puss och kram <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0