Sol och bad och jordgubbar

Tjenamors!
Idag har varit en rolig dag, har varit med P och hanns familj hela dagen :) Vi har badat och ätit joirdgubbar med glass, alltid lika gott :D
Nu sitter jag och väntar på att P och hanns pappa ska måla klart så vi kan kolla på film nångång :P Vi ska se Ladder 49, en film min klasskompis sa åt mig att se :P
Såg nu att Dead By April (mitt favoritband :D) spelar på Debaser 21 september, men man måste va 18... Eller målsmans sällskap-.-
Vill verkligen dit! Måste komma på ett sätt att få komma in... Skulle va så grymt att få se dom igen... :D
Nu ska jag gå ut och störa P lite, orkar inte sitta i min ensamhet och inte göra nånting :P
Trevlig kväll! <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0