15 Juni

Hejjsan :)
Nu sitter jag framför tven och kollar på Klockan åtta hos stjärnorna och fixar naglarna. Idag har jag varit och träffat hon som jag ska jobba hos, och jag ska jobba några timmar redan i morron!
När jag hade varit och snackat jobb cyklade jag hem till P :) Det var jätte kul, vi flumdansade bugg :) men sen fick jag hicka :( och den ville nästan inte försvinna! Jag åker ju till Riga i morron, och P sa åt mig att fota mkt, så jag fick låna hanns kamera :D Så nu kmr jag fota mkt :)  Med mig på resan kmr jag oxå ha en gosedjurs kanin som heter Rufus som jag fick av P förra sommaren, och en bok jag lånade av honom oxå :) Det känns ju nästan som han e med då ;)
Nää men om man kanske ska börja packa nu? Eftersom jag inte e hemma i morron :P Funderar oxå på att ringa till P.. Men det blir nog ett sms.. :P
Puss och kram <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0