Boppa!

Hejj!
Min arm gör ont.. Förbannade jävla fästing-spruta! Känns som att jag har ett stort blåmärkte i armen, som om nån har slagit till mig.. Kan inte röra armen utan att det gör ont... :( Som tur är kom det för nån timme sen, jag har varit hos mormor och morfar idag, och jag och mina kusiner (ena 7år och andra snart 2) har hoppat stutsmatta! plutt kusinen kan inte säga "hoppa", så han säger "Boppa!" Det var jätte roligt! Men han håller antagligen på att få vattkoppor.. Stackars liten!
Men sen kom jag lagom hem till Grey's Anatomy med en påse popcorn!
Nu ska jag snart sova, ska träffa nåra kompisar och grilla i morron :) får se om det blir nåt inlägg.. :P
puss och kram och god natt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0