Check-lista och årets första självplockade jordgubbe!

  1. Extrem huvudvärk
  2. Bokad resa
  3. Sommarjobb fixat
  4. Saknar P
  5. Bra program på tv
Hejj.
Hatar vädret.. Förutom att det är tråkigt så får jag ont i huvudet av det.. Åsk-huvud.. Men ingen åska har kommit än.. Antingen så kmr den dra förbi, eller så kmr värsta åsk-vädret. Oavsätt vilket så kan det få komma nu så att huvudvärken försvinner!
Jag och mamma åker iväg på en kryssning till Riga på torsdag och kmr hem på lördag. Så då blir det inget bloggande. Men i morron ska jag väl hinna skriva nåt efter packningen! :)
Jag har äntligen fått ett sommarjobb! Jag ska rensa ogräs och klippa buskar x) och ta hand om en bebis på 4 månader! :D Ska träffa henne i morron, och förhpppningsvis kan jag börja jobba redan på torsdag nåra timmar innan jag och mamma åker iväg :) Hellst ska trädgården va snygg till midsommar, men tveksamt om jag kmr klara det.. Men en bit på vägen ska jag väl kunna klara av! :)
Min älskade P är på Linking Park konsert! Lite avis e jag.. Fett kul att få se dom live! Jag saknar P.. Vi har iaf varit med varandra igår.. Men det e så tomt utan honom vid min sida.. Men han finns alltid i mina tankar och i mitt hjärta!!
Och nu till dagens höjdpunkt av att ha suttit och degat i soffan hela dag! 2 riktigt bra program går ikväll! Först 20:00 kmr The Mentalist på 3:an, och sen klockan 21.00 kmr So You Think You Can Dance på 5:an! Mina absoluta favorit program!! :D
Nu ska jag äta en jordgubbe från vårat landställe och vänta på att klockan ska bli 8 ;)
Här är en knas bild på mig från i våras ^^
Puss och kram <3
Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0