Hejj!

Idag har varit en rolig dag trotts regn.. Var ju på min lillebrors skolavslutning, och även min kompis var där med sin lillebror. Så vi gick runt och hälsade på våra gamla lärare! :D Det va kul att få träffa dom igen.. :)
Sen åkte jag min mamma och mina lille bror in tillstan och kollade på Kung Fu Panda 2. Den var rolig faktiskt! Kul att se en film som inte e så vuxen.. Utan verkligen en barn film! Sen fikade vi, gick runt ett tag och sen åt vi på en grekisk restaurang :) riktigt bra avslutning på dagen! Nu sitter jag bara och degar och det e så skönt! Jag är ledig i morron oxå! Ska egentligen städa ut mitt skåp, men det tar inte ens 5 min, så jag ska åka liiite tidigare på fredag innan skolavslutningen och fixa det :P
Nu ska jag ringa P och sen ska jagdega lite mer!
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0