Sol och bad

Tjenahejjsan!
Idag har varit en mysig dag! Köpt 50 års pressent, ätit lunch hos mormor och morfar och sen åkt till P. Vi hade årets första bad i värmen i min nya bikini! :D Sen gick vi tillbaka till P och låg och solade på hanns baksida ett tag. (Tror nog att jag slummrade till ett tag, men hoppas inte det, för då får P rätt igen... :P)
Nu borde jag gå och lägga mig, har ju trotts allt skolavslutning i morron, och måste upp tidigare för att duscha och hinna fixa mig klar innan jag kmr till skolan tidigare för att städa ur mitt skåp.. :P Men sen har jag sooooommar lov!! :D Ska försöka få in en bild i morron oxå, men nu mååste jag sova! Sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0