tralalalalaa..

Shaa..
Sämsta uppdateringen på länge asså.. Sorry..
Har varit med P sen i torsdags.. :) Vi har grillat med några vänner, varit i Kista och jag köpte bl.a. en bikini och en klänning som är jätte fiin! Sen har vi varit och firat våran kompis, solat, kollat på film och idag var vi inne i stan.
Idag var det ju dels Nationaldagen, men även restaurangernas dag. Slottet var öppet, så vi gick omkring och kollade på alla rummen som e där, guud va stort det är! Och när vi va inne i slottet kom plötsligt Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel gående. Det  var ju lite kul att få se dom, framförallt när det var i slottet :) Sen när vi hade ätit var det en liten parad, och då kom 2 vagnar, den ena med Kungen och Drottningen, och den andra med alla prinsar och prinsessor. Så idag har varit en mycket rolig dag! Hela den här ledigheten har varit jätte bra. Jag och P har varit med varandra hela tiden förutom några timmar på dagen igår då jag var hos en kompis och bakade glassmuffins. Dom blev fett goda! Och det är precis vad det låter som, muffins med glass i :) Och så här blev dom:
Men nu måste jag sova! Har ju trottsallt skola i morron.. Iof blrjar jag 1 och slutar 3... Men ändå, känner mig trött.. puss och kram och sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0