En helt vanlig måndag

Tjenis!
En vanlig måndag, som var sååå tråkig i början! Vakna av att jag satt upp i sägen, vet inte hur jag gjorde det.. Men sen hade jag idrott, och den va jätte seg i början eftersom min lärare e såå virrig och korkad, men sen tog vi kommandot och körde spökboll som klassen tydligen inte hade tröttnat på efter i torsdags.. Men jaja, sen hade vi engelska, vilket gick ut på att sitta vid datan och skriva på musikuppsattsen som jag blev klar med efter 10 min.. Så satt och gjorde ingenting i en timme...
Men sen va det lunch och min svenska lärare är ganska korkad, eller han fattar trögt.. Så vi satt och dryga oss och överdrev allt vi sa :P Det var roligt :) Sen hade vi svenska med honom, och vi hade debatt-redovisning. Jag var en polis som hette Annette, och min grupp hade ämnet "Mot sänkningen på Systembolaget från 20 till 18 år". Det var riktigt kul och gick faktiskt riktigt bra!
Sen hade vi balett och det gick bra :) ska få ett hem-prov i morron som ska va inne nästa måndag.. Och det hela slutade med lite hip-hop rep och sen glass!
Nu ska jag skicka iväg min lillebror till scauterna, och så ska jag äta pannkakor och bestämma mig vad jag ska ha på mig i morron då jag och min pojkvän<3 ska fotas :) Och juste, sen har jag teater ikväll, det har jag inte haft på läänge!
Men men, mot pannkakorna! Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0