För lång dag!

Hejj! Eller god natt snarare.
Sitter i sängen och ska snart gå och lägga mig, men sen kom jag på att jag hade glömt skriva här :P Men det får bli ett kort inlägg, för jag är så otroligt trött!
Idag har varit en extremt jobbig onsdag.. Börjar egentligen 11, men det var skrivtligt nationella i engelska, så började halv 9... Efter lunch hade jag engelska redovisning, och det gick jätte dåligtför att jag var oförbredd och hade glömt några saker... Men men, sånt som händer.
På svenskan var det den sista debatten, den här gången stod det mellan Mot kött - för kött. Det blev riktigt intressant och roligt när min klasskompis (för kött) sa: Men åk ner till Afrika och säg till lejonen att dom inte får äta upp zebrorna.  Det resulterade i ett skrattanfall i klassen, och till och med våran lärare skratta så mkt så han blev tvungen att gå ut och lugna ner sig! x) Det va riktigt roligt!
Men sen har jag dansat. Det  är det jag har gjort hela dan typ, har dansat 4timmar idag. Och ingen sov morron... Men nu börjar ju alla olika danser falla på plats, e bara 2 och en hav vecka kvar till föreställningarna! :S
Men nu måste jag sova. I morron ska det köpas chock-rosa tyg, dansas, tvättas, städas och mysas med P :) Är förhoppningsvis piggare i morron, men det är tveksamt..
Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0