Gröna fingrar blåa fingrar

Hejj!
Idag har varit en konstig dag. Jag började 12:10 med svenska, och då hade jag och min grupp en jätte dålig redovisning om bloggar. Ingen av oss var typ föberedda x) Men när vi hade redovisat kollade vi på en jätte konstig thriller som ingen i klassen fattade ett skit av utom våran svenska lärare... Suck... :P
Men sen hade vi rep i aulan! Scenen var jätte liten åt alla håll och kanter.. Och vi fick knappt repa på scen fast vi hade tid mellan 2-4... Så vid 3 fick alla sluta förutom min hiphop grupp som behövde repa lite extra i danssalen.. Jippi.. Så fick sluta 4 iaf. Men det gjorde inte så mkt för jag skulle till P och han slutade sent :P Tyvärr blev det bara en kortis :( Men som tur är kan vi alltid prata via datan :D
När jag kom hem så blev jag på tvätt humör. Jag tvättade jääätte mkt, det kändes som det aldrig tog slut. Bl.a. tvättade jag ett par byxor jag fick från Indien, och som tur var fick jag en förvarning om att jag skulle tvätta dom för hand för att dom färgar av sig. Och det kan man ju säga att dom gjorde. Allt vatten blev jätte blått, asså verkligen jätte blått! Man såg inte ens handfatet under! Det var typ som när man flyger över medelhavet typ, alldeles klar blått! Men som tur är försvann färgen, jag trodde nästan att hela badrummet skulle bli blått!
Men nu ska jag prata lite mer med P innan jag går och lägger mig så jag orkar upp och fixa middag till i morron. Har först nationella i matte som jag är extreeemt otaggad på, och sen har jag rep till 20:30, så måste ha mat och annat smarrit att äta undertiden, typ choklad :D 
Men sov gott alla glada underbara! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0