Heeeelg!

Hejj!
Jag är uppe fett tidigt idag, men det är för att P sov här inatt, och han skulle åka iväg idag, så han åkte här ifrån vid halv 9.. Men det är ändå skönt att va uppe nu, jag e hemma själv :) och då kan jag fixa inför kvällen utan att bli störd :P
I kväll kommer 3 kompisar, så vi ska ha en tjej kväll med taco, fruktsallad, popcorn och annat onyttigt och titta på film :) Det ska bli så kul! Men pga det så kommer jag inte skriva nåt mer idag, får se om jag kanske slänger iväg ett inlägg innan de kommer, men vi får se om jag hinner :P
Nu ska jag gå och diska och städa klart det sista och lyssna på musik :P Det kommer bli en sån mysig kväll :D
EN helt underbar helg, först vara med älsklingen och sen träffa mina kompisar :D
C ya!
Slänger in en liten bild på mig oxå som togs för nåra veckor sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0