Ja detta internet ja...

Hejj!
Mitt internet har fått fnatt så allt försvinner eller läggs ner-.- men nu har det kommit igång igen!
Igår blev inget inlägg, anledningen är att jag kom hem kl22 och var helt sönder stressad! Så jag har varit helt slut idag eftersom jag inte har sovit nåt alls nästan.. Men nu är det bättre sen jag  blev klar med tröjjorna! Och har städat och handlat inför helgen! *Stolt* Dock ska jag fortsätta städa hela dan i morron, och sen ev sy om tröjjorna om det behövs... Men min är helt färdig och skit snygg! Men nu ska jag snacka lite med P och hjälpa honom hitta en låt.. Och sen ska jag sova! Som tur är har jag kort dag i morron, men det är hiphop-redovisning och fredagen den 131! :S Inte för att jag egentligen tror på sånt, men bara för det så kmr det väl antagligen hända nåt.. :S
Men men, snart sov dax, så sov gott :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0