Mycket som händer

Hejj!
Ska alldeles strax sova, men tänkte skriva lite först.
Idag har jag haft det jätte bra! Som alltid när jag är med P! Vi sov länge, till 1 typ, och sen åkte vi och handlade skor till min föreställning. När vi kom hem hade vi "picknick" på baksidan av hans hus med jordgubbar, cider och Rita & gissa. Det var jätte kul :D men det var ännu roligare när vi hade slutat spela, för då kittlade vi varannn, klätrade i träd och kastade bollar. Låter as barnsligt, men det var jätte kul! :D Hoppas att det blir en sån trevlig dag snart igen!
Nu har jag en lång dag framför mig i morron, och en vecka med mycket att göra över huvudtaget. Jag har rep både måndag och tisdag, och på onsdag och torsdag hra jag föreställningar. Så nu är det dags att sova!
Sov gott, för det tänker jag göra! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0