Myys dag

Hejj :)
Gillar den här dan asså! Skolan var väl som vanligt, vi satte placeringar på moderna dansen inför föreställningen, men det går skit dåligt.. Typ inte många som kan dansen.. 3 veckor kvar till föreställningen... Men men, det löser sig ^^
När vi hade slutat åkte jag och en hiphop kompis till Tygverket och köpte tyget till våra tröjjor som jag hellst ska ha sytt tills nästa vecka! Vi måste börja repa i dom nämligen.. Men det ska väl kunna ordnas, jag har ju inte så mycket plugg just nu faktiskt :P
Sen åkte jag hem, och så kom P till mig, wiiii :D Finns inget bättre sätt att spendera en torsdag eftermiddag-kväll på! Vi gjorde inget speciellt, kollade roliga bilder på datan, åt, och hade det kul! Det gjorde min dag perfekt! Älskar P, och älskar att vara med honom! :D Ska träffa honom i morron och i helgen oxå som tur är, för då hinner jag inte längta ihjäl mig helt!
Men nu ska jag sova så jag orkar med dansen, teatern och baseb (som jag förövrigt inte har tränat alls på... Bra där!...). Fredagar är ganska mycket... Men jaja, sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0