Nedräkning!

Hejj
Jag är skit trött så ska snart sova, men tänkte skriva lite först :P
Mina kompisar var ju här igår, och vi hade jätte mysit :) men vi skulle kola på film via datan, men det funkade inte för datan fick fnatt... -.- Men det funkade i morse, så då kollade vi på Burlesque! Den var jätte bra, så se den! Efter vi hade kollat på filmen så åkte dom hem, så då vare dax för att städa och diska..... Kul...
På torsdag ska jag och P se Pirates of the Caribbean 4 I främmande farvatten. Guuud va jag längtar!! Vi skulle egentligen se den på onsdagen när premiären är, men jag har mitt sista rep innan föreställningen på lördagen.. Så då fick det bli torsdag :) Är bara 4 dar kvar! (Med idag) Älskar dom andra filmerna, så det ska bli kul att se den nu! :D + att det är min och Ps filmer ;)
Nu har jag precis ätit en kexchoklad, alltid en bra avslutning på kvällen!
Vilket konstigt inlägg det blev.. Men jaja, sov gott :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0