Pirates of the Caribbean 4 i morron!!

Sha
Sorry jag glömde helt bort att blogga igår, jag pluggade inför matte nationella och sydde klart föreställningskläderna, bilder kmr så fort jag lyckats få över dom till datan!
Idag har jag dansat, som vanligt, men sen har jag även kollat på när min 10-åriga kusin dansar! Och så spenderade jag eftermiddagen med henne, hennes syskon och min moster :) Det var trevligt! Annars har det väl inte hänt något intressant. Allt är bara så stressit nu så det finns inte mkt intressant längre.. : Är knappt kul att dansa längre för att det ligger så mkt stress i det...
Men i morron ska jag träffa P och så ska vi äntligen sev Pirates 4! :D guud va jag har längtat! Ska bli så kul! Och sen ska vi äta tillsammans oxå :) tihi mys :)
Men nu ska jag sova så jag orkar med både dans och klädrep i morron... Suck är så trött på våran dans och låten till den! Det en remix av 3 låtar från step up filmerna, som är bra, men nu är dom en aning för mkt uttjatade.. Men men, det är föreställning nästa vecka, och sen slipper jag höra dom!
Puss sov gott :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0