Rosarosarosa! Och prov...

Hejj!
Nu sitter jag hemma pch klipper tyg till föreställningen, det är så rosa så jag ser bara rosa överallt! Men tyget kommer räcka och allt går bra förutom att man blir jätte trött av att klippa för  att man är så noga! Men jaja, redovisning med dansen på fredag, så då måste dom va klara!
I morse hade jag läs-och hörförståelse nationella i engelska. Det gick skit dåligt. Fattade inget av hörförståelsen för att de pratade så fort och otydligt. Och på lösförståelsen höll jag på att somna för att det var så tråkigt... Men men.. det ska väl funka iaf hoppas jag :)
Ska se om jag lyckas lägga upp en blid om ett tag, får se om bloggen vill som jag vill :)
c ya! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0