Snö?!

Hejj!
När jag vaknade i morse snöade det ute.. Jag blev så extremt förbannad eftersom jag och min pojkvän skulle fotas idag.. Men det blev så iaf :)
Men tänkte ta resten av dan först. Jag kom en timme tidigare till skolan (kl9) för att hinna repa hiphop. Det gick ganska bra faktiskt. Matten efter gick bra, vi håller på med grafer, så hitills är det inte så svårt :) Fick dock jätte vidrig lunch.. Potatisen var torr, fick en konstig grönsaksbiff med broccoli i blandannat. Den smakade mer eller mindre spya... Så jag åt mest citron och morötter till lunch..
En grejj som jag har riktigt svårt för i skolan är deras tv-apparater när man ska kolla på film. Vi kollade på Lilja 4-ever på saamhällskunskapen, men tven e så liten och ljudet så dåligt så det funkar inte att kolla på det liksom..
Baletten gick bra. Jag gillar balett, är den dansen som känns mest Mig liksom.. även fast jazzen är roligare och mer energifull. Men nää tror faktiskt att balett är min favorit dans :)
Efter baletten träffade jag iaf upp P (pojkvän) och en kompis som skulle fota oss. Så vi gick till Kungsträndgården i regnet, iof små-duggade det lite, men det skulle vart såå mkt finare med sol, man blir så mkt gladare då :) Men bilderna blev bra, vi stod vid körsbärsträden, och dom hade några blommor kvar, så blev riktigt bra bilder! Så nu har jag bilder dels till min berlock och dels till ett vanligt foto! Efter så gick jag och P till Kungshallarna och åt mat, han åt indiskt och jag nån konstig tallrik med falafel och pommes :P men det var gott :)
Nu ska jag vara lite onyttig och äta godis innan jag ska prata med min finaste P!
Här kmr en liten bild från dagen!
puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0