Sunday

Helloo :)
Har varit hos P hela helgen :) Han hämtade mig i fredags när jag hade spelat bas och så åkte vi och handlade mat inför helgen. Jag kände mig väldigt vuxen och mogen när vi handlade tillsammans :) Myspys
Så klart har vi kollat på film i helgen. I fredags dåg vi Rent, en musikalfilm som är jätte bra! Lite jobbig i mellanåt, men så bra! Sen börja vi kolla på nåt annat som gick på tv, men vi somnade :P
I lördags åkte vi ut till mina föräldrar och fikade med min morbror och hans familj :) Det var jätte vart och mysit :) När vi kom hem fixade vi mat och gjorde choklad-pudding som vi åt framför Djävulen bär Prada. Efter det kollade vi på Mannen med järnmasken. Så en riktig film-kväll blev det! I förmiddags kollade vi på The beautiful mind medans vi åt frukost. Den var bra, men svår engelska utan text, så jag hade ganska svårt att hänga med.. Men som tur är har jag P som är bra på engelska och fick förklara för mig allt jag inte förstod!
Nu ska jag kolla på http://svtplay.se/t/154903/sa_fungerar_manniskan ett avsnitt P tyckte jag skulle se, så får väl ta och göra det :)
I morron ska jag sy dans-topparna inför föreställningen och hitta byxorna som inte finns nånstans!! Och beställer man via nätet tar det 8 veckor innan man får dom! Och jag behöver ha dom innan vecka 21!! Krisläge!! Men har mailat h&m och frågat var dom finns, så förhoppningsvis löser det sig snart!
Sov gott :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0