Villintevillintevillintevillinte

Hejj..
Är extremt trött och irriterad på allt och alla. Hadwe rep och ljussättning idag, men det tog sån tiid! Jag var i skolan mellan 8:30-21:30. 12 jäävla timmar. Och minst 7 timmar satt jag och gjorde.. Ingenting! Ljuset blev dåligt och min lärare ville ändra det vi gjort. Och våran hiphop känns inge bra. Den e ganska ful och mesig... :( Så vill inte alls ha den där förbannade föreställningen!
Är lika opepp på föreställningarna i morron som jag var på matteprovet i morse. Och det gick förresten skit dåligt.. Är helt enkelt en dålig dag idag.
Men nu ska jag väl sova så jag orkar med morron dagen, hoppas inte den är lika dålig som idag... Jag har ju ändå föreställningar då... Och jag gillar egentligen att stå på scen... Men jaja, sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0