dumma dumma dumma

God morron :)
Har precis ätit upp min frukost som tog en timme att äta upp idag. Och då var det ingen jätte frukost, utan en tallrik gröt och ett glda juice. På en timme!
Men det är för att jag har ont i magen :( vi var ju och åt på restaurang igår, och då var det smällt ost i precis allt jag åt (förutom pannacottan), och jag är laktosintollerant och hade inga mjölk-piller med mig. Otroligt smart. Så jag har sovit dåligt, så jag hoppade över jazzen nu på morronen, med jag ska åka till skolan om typ 40 min för att ha matte provet. Ser fram emot det. Men nu har jag pillat i mig lite ipren, så känner redan nu att både illamåendet och det magonda håller på att släppa. Finely.
;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0