En hemma kväll :)

Blir ingen balett idag :( Känner att det är bättre att va hemma och bli frisk än att inte kunna va med för att jag står och hostar och snorar... :/
Så jag sitter och dricker förkylningte i min gigantiska halv liters kopp och väntar på att riset ska bli klart utan att bränna fast. Kmr jag lyckas? Nää.. x) Gick därifrån för att fixa en maskin tvätt, när jag kom tillbaka hade jag kokat bort allt vatten... Ja förutom det som låg på spisen x) Haha känner att matlagning går bra när jag e sjuk.. Men i morron ska jag förhoppningvis till skolan, och sen förhoppningsvis träffa P, som oxå e sjuk den stackarn.. :(
Kännde att det va bra att lägga upp en bild med lite färg så jag inte ser så blek ut ;)
Nejj nu e nog riset klart!
Kraam <3

Kommentarer
Postat av: Bea

Okej jaa det är alltid kul att få höra ju :) . Jag började för att jag har en passion för att hjälpa människor. på ett eller annat sätt, antingen att hjälpa dem gå ner i vikt eller att hjälpa folk till en bättre hälsa :) .

Tänkte fråga dig vad du tycker jag ska mer av i min blogg, om du vet någon som du tycker saknas typ :D ? Jätteglad om du kan svara, kul att göra dig nöjd också :) !!



Kra, Bea

2011-11-23 @ 08:40:05
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0