En kort sjuk dag i skolan..

Hejj :)
Är fortfarande inte frisk, och inte P heller, så vi kan inte ses idag.. :'( Gråter floder av tårar.. Saknar min älskling..
Men var "tvungen" att gå till skolan idag, vi hade ju duetten att göra klart.. Så kom till skolan en timme tidigare, vid 9, för att göra klart duetten. Och det gick jätte bra! Den blev as najjs och vi e jätte nöjda! :D Sen satt jag och kollade på balett lektionen, och på historian efter lunch  fick jag tillbaka mitt prov på medeltiden. Gick rigktigt bra, ett starkt VG :) Det e bra för att va första provet ;)
Nu har jag precis kommit hem från basen och ätit middag, klyft potatis och sallad :) mums. Så nu ska jag  börja göra klart engelska powerpointen, samtidigt som jag läser engelska boken (som jag ska hålla boksamtal om på tisdag-.-) och samtigt övar till engelska provet (Massa olika texter man ska kunna) till nästa torsdag!! GHAAAA!! + det svenska tills på fredag, och historieredovisning om en vecka... fml..
Jaja, det är väl bara att sätta igång.. Det går verkligen inte att ha ett liv när man går i gymnasiet.......
Å jag som vill baka...
Glass muffins jag gjorde i sommras om jag inte minns fel :)
Hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0