En månad kvar, redan?

Sitter i soffan och kollar på tven, och mår bättre :) Typ helt okejj :) Har dock inte så mkt röst..
Idag pratade jag med P på telefon i typ en halv timme. Tur att jag ringer gratis till honom! Haha
Idag har jag varit duktig och pluggat matte så jag inte ligger efter, jag gjorde klart eneglska presentationen och jag övade till engelska provet (Kul dag right? -.-) Ska snart gå ner och lägga mig och läsa i engelska boken, har typ 100 sidor kvar att läsa till på tisdag...
Medans jag satt och pluggade bakades det lussebullar :) Kändes inte så bra att va med och baka med mina sjuka fingrar eftersom min lillebror ska sälja dom i morron för att få pengar till klassresan, så gulligt ^^
Dock inte våra lussekatter, men våra va minst lika fina! Och goda var dem :)
I morron stannar jag hemma, men på eftermiddagen ska klasssen till Moderna Museet, så då tänker jag följa med:) och på lördag ska jag äntligen träffa P, har gått nästan en vecka! Alldeles för mkt!! Men vi ska gå på bio, och sen ska vi bara mysa framför nån film skulle jag tro haha.
Nejj nu väntar sängen!
Puss sov gott :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0