En ohändelserik dag

Jahapp.. Då sitter jag här igen då.. Fortfarande i soffan med otvättat hår och myskläder.. Inte så snyggt kanske, men skönt :)
Blev för mig att stanna hemma idag oxå.. Har så där häärligt ont i halsen, så jag hostar hela tiden (vilket inte gör det bättre) och sen har jag nästan ingen röst! Har redan druckigt en halv liter te med massa honung.. Jag ska stanna hemma i morron oxå, känns lite onödigt att gå till skolan då dagen består av 2 danslektioner som jag ändå inet kan va med på :( har inte dansat sen i fredags, det känns i kroppen, känner hur stel jag blir på en gång...
Så jag fördriver tiden med att plugga till engelska provet om en vecka och lyssnar på Alexander Rybak <3 Har inte lyssnat på han på flera år, gillar hans röst! :) Så fin musik.. Men jag kan inte lyssna på låtar där jag kan texten, för då kan jag inte låta bli att sjunga med, och det gör bara ont haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0