en socker fri vecka

Hellu :)
Sitter under 2 mysiga filtar och kollar på vetenskapens värls på svt 2. Intressant. :)
Idag var jag hemma från jazzen.. Jag hade så ont i magen efter all mjölk igår.. :( Min mage tyckte inte om mig.. Tydligen så hade de en praktikant från danshögskolan idag som hade varit jätte bra, så det var riktigt surt att jag missade det, men tydligen så ska vi ha honom på fredag :D
Jag hade ju matte prov idag, på grafer och skit. jag klarade inte ens hälften av G-frågorna, så ett IG är nu garanterat :( det första och förhoppningsvis det sista..
Men nu ska jag förklara rubriken på dagens inlägg.
Jag och P har en socker fri vecka, för mig innebär det inge pepsi eller annan läsk, ingen godis och ingen choklad! Är så choklad sugen så jag dör!
För P's del så gäller det bara pepsi eftersom han nästan inte äter godis :P
Snart börjar CSI, och till det ska jag sitta och skriva på en After ski, en analys av en film, American beuty..  Jaja :P puss, tänkte göra ett bildinlägg sen, får se om jag hinner innan jag går och lägger mig :)
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0