En tisdag fylld med huvudvärk med ingen skåp nyckel.

Hellu :)
Sitter i soffan, men ska snart gå och lägga mig. Har jätte ont i huvudet :( hade det redan igår, så hoppas att det har gått övre tills i morron! För då ska jag ha utvecklingssamtal. Hatar det. Det är så töntigt :P
Men idag iaf, så hade jag mina dans/indrottskläder i skåpet, men trodde jag hade glömt nyckeln hemma. Hade bara balettkläder (leggings + dansdräckt), kändes lite naket till idrotten.. Tack och lov fick jag låna ett par shorts! Sen träffade jag P :) vi satt på ett caffé och pluggade lite, och sen följde han med mig till balettakademien :)
Mkt trevligt :) Sen kom jag hem och åt en påse popcorn framför House.
Men nu väntar sängen och lite fix för i morron :)
Sov gott :)
Kraam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0