Första dagen efter lovet...

...Är alltid lika segt...
Dansen i morse gick katastrofalt dåligt! Haha, hade varken styrka och balans och jag såg ut som en apa som hoppade omkring x) Haha, och på det skulle vi helt plötsligt ha handstående med i dansen.. Gick ju skit bra för alla :P
Men matten gick bra för en gångs skull! Men svenskan gick sämmre.. Ska skicka in 2 läsloggar idag som jag inte ens har börjat på :S ooopss.. Och så har jag psykologiprovet att göra oxå.. Men har ett stort probelm. Anteckningsboken är borta! Och där i ligger även provet... Yay va bra det kmr gå.. Får leta som en galning efter skiten....... Hoppas jag hittar det..
Men nu ska jag skriva svenskan och plugga lite historia tills på torsdag, fastna framför datan så fort jag hade kommit hem från stan och P. Vi var på stan och köpte en bok och bytte mina nya skor :) Dock så glömde jag ta dom när jag gick av tbanan haha, men P har dom, så jag får dom i morron när vi träffas igen :D
Pluggispuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0